To rebrand or not to rebrand? that is the question! ðŸ¤”

Je merk doesn’t
tell your story.

Je visuals moeten jouw verhaal vertellen.
Wanneer je zomaar een logo of zelf je branding samenstelt omdat je het gewoon mooi vindt,
zul je steeds een verwarrende boodschap overbrengen.

Je visie en doelen
zijn veranderd.

Met de tijd, en met alle ervaring die we onderweg opdoen,
worden onze visie en zakelijke doelen steeds een beetje bijgesteld.
Let gewoon op wanneer je teveel de kleuren, lettertypes en vibe
aanpast dat deze nog steeds bij de stijl van je merk past.

Je merk is
niet consistent.

Als je merk niet consistent is, gaan we ervan uit dat je bedrijf nog niet klaar is.
Om een ​​professioneel, betrouwbaar imago te hebben,
moet je consistent zijn op elk punt van je online en offline communicatie.

Je merk
valt niet op.

Als je moeite hebt om je droomklanten te bereiken, kijk dan eens naar je merk en kijk of het aansluit bij je bedrijf.
Zo niet, dan kan een rebranding helpen met het bekijken wie voor jou de ideale klant is.

LEGGEN WE SAMEN JE VERHAAL
EN VISIE EENS NAAST ELKAAR?

yes please

diensten

Vorige
Vorige

mismatch tussen stijl en merkpersoonlijkheid