5 Redenen waarom een merk onprofessioneel overkomt

  1. Gebrek aan merkconsistentie

    Het gebrek aan consistentie is het gevolg van een onduidelijke strategie.
    Om een sterk merk te creëren moet je eerst grondig je huiswerk doen.

2. Onduidelijkheid rond je merk

Je kan geen sterke visuele merkidentiteit creëren als het niet duidelijk is waar je merk voor staat.
Zelf het mooiste ontwerp zal dit niet voor je oplossen.

3. wankele merkidentiteit & een amateuristisch webdesign

Wees ervan bewust dat we allemaal een imago hebben en dat je een slecht of onduidelijk imago moeilijk kan rechtzetten.
Wanneer deze zaken onduidelijkheid met zich meebrengen zal je klant ook niet te overtuigen vallen van jullie know how of kennis.

4. Je merkpersoonlijkheid en je beeldtaal zitten niet op één lijn

Het gebrek aan coherentie is het gevolg van een ontbrekende strategie en het gebrek aan verbinding met je ideale publiek.
Je communicatie vertegenwoordigt je merk niet goed.

5. Niet nakomen van je merkbelofte

Als je luxueuze schoonheidsbehandelingen promoot en je een DIY branding hebt geplukt van het internet,
dan lijkt het alsof je niet hebt geïnvesteerd in je merk. je merk is zoveel meer dan een mooi logo..

Tijd voor
verandering?
Neem vandaag nog
contact op.

let’s talk

BEKIJK DIENSTEN

Vorige
Vorige

bezint eer ge begint

Volgende
Volgende

Van schaar naar strategie: waarom ik mijn kappersverleden verzweeg (en er nu mijn superkracht van maakte)