bezint eer ge begint

wat zijn je waarden, missie en visie?

Om een sterk merk te creëren moet je eerst zorgvuldig je huiswerk doen.
Stel jezelf de vraag waarom je doet wat je doet.
Waarom mensen nu net voor jouw product of dienst moeten kiezen en niet die van de concurrent.

werk je merkverhaal uit

Door het uitwerken van je merkverhaal bepaal je de basis waarop je je branding kunt bouwen. Het zorgt voor duidelijkheid, consistentie, betrokkenheid en differentiatie, waardoor je brandinginspanningen effectiever en waardevoller worden. Het is een investering in de toekomstige groei en het succes van je merk.

vis uit wie voor jou de ideale klant is

Begrijpen wie je ideale klant is, is van cruciaal belang om je merk effectief te positioneren en
je marketinginspanningen te optimaliseren. Het zorgt ervoor dat je weet
hoe je jouw doelgroep kunt raken of overtuigen.
Tot welke zaken ze zich aangesproken voelen of hoe ze zich in jouw merk herkennen.

welk karakter look/vibe heeft je merk

Ontrafel de persoonlijkheid en de uitstraling en imago van je merk.

Voilà, we hebben alles om er een uniek merk van te maken!

Nu we dit allemaal hebben uitgewerkt, kunnen we je merkidentiteit creëren die de juiste strategie weerspiegelt.
Wanneer je de weg kwijt raakt zul je hierop steeds kunnen terugvallen zodat de kern van je verhaal altijd dezelfde is.
Zo zal ook je visuele imago altijd en overal dezelfde zijn.

Laten we samen de
juiste visuele
identiteit voor jouw
onderneming bouwen!

Say hey

Vorige
Vorige

waarom jouw merk meer is dan een logo

Volgende
Volgende

5 Redenen waarom een merk onprofessioneel overkomt